Leverandørforum

Leverandørforum indeholder informationer og services, som leverandører af it-systemer til det offentlige har behov for i samarbejdet med Rigsarkivet.

Vi bestræber os på at kende de teknologiske løsninger og de hovedleverandører, der præger den digitale forvaltning i Danmark. Der har vi en løbende dialog med systemleverandører om vores krav til it-systemer.

Vi arbejder på at udbrede leverandørers kendskab til de regler, som statslige myndigheder skal overholde og at følge med i de nyeste teknologier.

Leverandørmøder

Rigsarkivet afholder årligt 1-2 arrangementer for interesserede leverandører og andre offentlige arkiver. Arrangementernes indhold er gensidig orientering og erfaringsudveksling i forhold til de krav og udfordringer, som den teknologiske udvikling stiller til både leverandører og i arkiver.

Invitation til leverandørmøder sendes til de leverandører, som findes på Rigsarkivets liste over it-leverandører, der leverer ydelser til den offentlige sektor. Hvis du er interesseret i at deltage, kan du tilmelde dig mailinglisten ved at sende en e-post til mailbox@sa.dk.

I 2017 afholder vi leverandørmøder følgende dage:

  • Torsdag den 18. maj kl. 13:00 – 15:30
  • Tirsdag den 10. oktober kl. 13:00 – 15:30

Invitationer med dagsordener vil blive sendt ud til mailinglisten. Forslag til mødernes indhold er velkomne og kan sendes til mailbox@sa.dk.